#آموزش
نوشته شده توسط : امین

برای یادگیری بهتر


اگر شما این 12 اصل را در مدت 21 روز در نظام باورهای خود به اعتقاد تبدیل کنید، 12 قفل ذهن و ضمیر ناخودآگاه شما بر دنیای خیال و آرزو باز شده و از آن پس موفقیت با استفاده از قانون جذب در زندگی شما به یک عادت بدل خواهد شد.
لطفاً "اصول قانون جذب" را با دقت و چند بار خوانده و تا زمانی که ذهن شما نسبت به باور پذیری اصول اولیه مقاومت نشان می‌دهد، سراغ بعدی نروید.

1- قانون جذب، قانون است:
قانون جذب تردید نمی‌پذیرد. درواقع هیچ قانونی تردید نمی پذیرد. شما نمی‌توانید بگویید من باید قانون جاذبه را آزمایش کنم تا آن را به‌عنوان یک قانون واقعی بپذیرم. آیا هرگز می‌توانید تصور کنید از طبقه دهم خود را به پایین پرت کنید تا اگر قانون جاذبه جواب داد آن را بپذیرید؟
اولین اصل و مهم‌ترین اصل قانون جذب می‌گوید: اگر در عملکرد آن تردید کنید، هرگز نتیجه دلخواهتان را جذب نمی‌کنید. قانون جذب قانون است. تردید و ناباوری و حتی کم باوری احتمال جذب را به صفر می‌رساند.

2- شما اتفاقات (خوب یا بد) پیرامونتان را بر اساس تفکراتتان تجربه می‌کنید . (مهم‌ترین اصل قانون جذب)
می‌خواهید آینده شما را پیشگویی کنم.
کافی است سه روز با شما باشم. باکیفیت و جنس افکار غالب شبانه روزت آشنا بشوم. من پیشگو نیستم. من از اصل دوم قانون جذب استفاده می‌کنم. کسی که همیشه در مورد بیماری و خطر بیمار شدنش صحبت می‌کند، بیشتر بیمار می‌شود و کسی که اغلب در مورد پول و ثروت صحبت کند، در فراوانی، رفاه و آسایش به سر خواهد برد.
راز بزرگ امروز بر من و تو آشکار شده. دیگر تردید جایز نیست. شما همه حوادث زندگی را بر اساس تفکراتتان جذب می‌کنید. شما با تمرکز بر روی چیزی یا شرایطی باعث می‌شوید دقیقاً همان چیز یا شرایط جذب شما شود.


ادامه دارد...


 





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: