زخم عمیق
نوشته شده توسط : امین

بعضی زخم هارو دوست دارم بکنم و بندازمش دور 

اما کندنش شجاعت میخواد که من ندارم 

تحمل میخواد که من بازم ندارمش 

ولی یه چیزی رو دارم و خوب میدونم چیه 

ترس

آره می ترسم نتونم دردشو تحمل کنم 

اونقدر خون بیاد که نتونم تحمل کنم درد قلبم رو 

ولی 

روش باید هرروز صبح نمک بپاشی 

سخته 

می دونم سخته 

اما تا آخر یادت میمونه 

بعدم یه چسپ بزنی روش تا سنگینی زخمت رو حس کنی 

آره همینه 

نباید دردا رو از یاد ببری 

بخوام هم نمیشه 

.....

 





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: