کوله بار غم
نوشته شده توسط : امین

گاهی اونقدر تو رویاهام پرسه می زنم که خوابم میبره 

اما هیچ وقت خواب رویامو ندیدم 

حتی یه بار 

انگار خیلی چیز زیادی ازت خواستم 

داشتم تلگرام رو چک میکردم 

دیدم یکی از فامیلای خیلی دور عکس پسر جونشون رو با یه روبان سیاه گذاشته 

شکه شدم 

واقعا موندم تو کار این دنیا 

رفاقت هم بهش نیومده 

دنیا خیلی بی معرفتی 

بگذریم 

ولی خدابیامرزتت 

هر چند من اصلا نمی شناسمت اما خیلی ناراحت شدم 

تو اوج جوونی 

بگذریم 

بنویسم از حالم 

حال دااغونی که این روزا شدید شده 

فکرایی که رژه می رن 

می خوای منو از پا در بیاری 

باید بگم 

آره 

موفق شدی 

من شکستم 

برای همیشه 

اما بدون 

خدا اگه بخواد خیلی چیزارو عوض میکنه 

خدارو چه دیدی شاید من دوباره سر وپا شدم 

اون وقت تو باید از پاشدنم بپرسی 

کنار بکشی 

برای همیشه 

.

.

لبخند کسانی رو به یاد ببر که منتظر شکست تو هستند 





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 9 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: