خماری بعد از 24 ساعت مصرف شیشه
نوشته شده توسط : امین

یادم قبل از این ابلاغیه احمقانه چقدر به خدا التماس می کردم حسادت از دل بشور و ببر، کینه را از دلم پاک کن، خدایا مادر ماری و خواهرش دارن میرن حج، خوش به حالشون، چقدر از رفتن مادرش و نفرین کردن و دعا کردنش می ترسیدم

اما ته دلم میگم اگرتموم هم بشه چه بهتر، شاید نفرین اون، دعا باشه در حق من

خدایا دیشب ساعت یک و نیم از خواب با صدای اس ام اس و زنگش پریدم، بهم بد و بیراه می گفت

می کفت تو مواد منو برداشتی، پدرتو در میارم، به جون خودش قسم خوردم من نکردم، به جون همهعزیزام قسم خوردم، زنگ زد با اس ام اس رد تماس کردم گفتم مرد، ساعت یک و نیم همه خواب هستند

دیگه ول کرد خداراشکر

از صبح رفتم کلاس، استادمون به خاطر بیماری پسرش نیامده بود با حال نزارم برای صبحانه اش نون گرفتم و 8 و بیست دقیقه رسیدم دفتر

خواب بود، خماری پس از شیشه، 24 ساعت خواب مداوم، تمام مدت نشسته روی زمین خوابیده بود و سرش روی مبل بود

دیروز ظهر جوری خوابش برد که دوبار براش غذا آوردم، بیدار میشد از گرسنگی فریاد میزد، قاشق به دهنش نرسیده خوابش می برد

با بدبختی ناهار خورد

فقط عصر ساعت 7 بلند شد هرویین مصرف کرد و من همون موقع برگشتم خونه....

بیدارش کردم گفت دارم از در کمر میمیرم، کمی آرام کمرش ماساژ دادم گفت صبحانه

داراز کشید روی زمین، زیر سرش متکا گذاشتم، صبحانه درست کردم خوابش عمیق بود، خیلی عمیق

کارمندها اومدن، حال پایین رفتن و صحبت با بچه ها را نداشتم، موبایلشو برداشتم هرچی شماره ناشناس بود که فکر رکدم ساقی باشه پاک کردم

شماره یک خانم هم بود بلاک کردم

موبایلش چندبار زنگ زد، همان ساقی بود از زندان کرج، بهنام، تا حالا براش 400 تومان ریختم

عکس هاشو با مرد دیدم توی موبایلش، بازم حالم بد شد، یک فیلم از خواب نشسته اش با موبایل خودش گرفتم، شاید بعدا ببینه حالش بد بشه

ساعت 11 بیدار شد، چایی درست کردم و خامه و عسل گذاشتم دهنش، نمی تونست یک لقمه هم بخوره، حالش جا اومد
یک کم خوابید بعد بلند شد شروع کرد به مصرف هرویین

و تماس با خواهراش برای مشکل م

انگار الان تازه زنده شده، وقتی خواب بود مثل یه مرده بود

 

 





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: