من نوشته
نوشته شده توسط : امین

خشم و نفرت و حسرت و حسادت قوی ترین حسای این چند روزمه 

نفسام سنگین شده یه وزنه ی ۱۰ کیلویی روی قلبمه 

 

دل من گرفت زین جا هوس سفر نداری؟

همه آرزویم اما چه کنم که بسته پایم

به کجا چنین شتابان؟

به هر آن کجا که باشد به جز این سرا سرایم 

سفرت به خیر اما تو و دوستی خدا را چو از این کویر وحشت به سلامتی گذشتی به شکوفه ها به باران برسان سلام ما را

 

 

برسان سلام ما را 

من که دست بسته و پا بر زمین دوخته نه راه پیش و دارم و نه پس

 

تا حالا این وقت روز وبلاگ نیومده بودم هیچوقت فکر نمی کردم مشکلات وسط روزم امونم و ببرن حالا شب غربت داره اما روز اخه بی انصاف زیر نور خورشید هم؟





:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: