صادقانه
نوشته شده توسط : امین

میدونی من حوصله ندارم ادا و اصول در بیارم که کسی خوشش بیاد ازم

من دوس دارم خودمو بیان کنم احساسمو بگم ذهنیاتمو بگم 

هرکی خوشش نیومد چرا توقع داره من گولش بزنم و چیزایی رو بنویسم که نیستم

من اینم 

همینایی که دارم مینویسم ( البته من هزاران برابر وسیع تر از یه دونه پست هستم احتمالا ) 

و هزاران بعد بیشتر از رابطه با یه دختر دارم . 

یه آدم چند بعدی هستم احتمالا ...

اما حرفم اینه که اگه کسی توقع داره همه ی ابعادمو بنویسم 

یا کسی توقع من توی قالب و فضای خاصی بنویسم اصن دوس ندارم

من دلم میخواد خودم باشم

همین شکلی که هستم 

هرکسی هم دوسم نداشت اشکالی نداره که حق میدم بهش سلیقه اشه و متفاوته ذهنش

بالاخره کسی که نمیتونه این نوشته ها رو درک کنه 

قطعا اگه باهام دوست هم بشه یه بخشی از وجود منو تا ابد نخواهد توانست درک کنه . 

پس سعی کردن نداره که میدونید چی میگم؟ 





:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 8 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: