شاهنامه ی عشق
نوشته شده توسط : امین

 


شبهای بدون تو
 قشنگیش با یاد تو طی کردن است
 وقتی لحظه های سکوت در یاد تو همنوا می شود
 انگار قشنگترین ملودی دنیا نواخته می شود
 دیگر دلم خواندن قصه های رستم و سهراب نمی خواهد
 دیگر دلم خواندن قصه های عشاق زمانه نمی خواهد
 وقتی تمام کلمات قصه های دنیا با نام تو شروع می شود
 و با نام تو پایان می یابد
 در همه ی قصه های هزاران بار مرور شده ام
 قهرمان قصه ها شده ای
 چقدر دلانگیز است که قهرمان قصه ی من
 فقط تویی
 و چقدر مدهوش می شوم
 از تکرار دوباره ی شاهنامه ی عشق تو
 رستم عاشقم  تویی سهراب عشق زمانه ام تویی
 تمام منظومه های نظامی در وجود تو برایم تعبیر شده
 عشق بودنهای تو فقط نیست
 گاهی هستی و تو را در رویا می بینم
 گاهی نیستی و تو را در وجودم حس می کنم
 و خودت بگو
 چگونه
 این همه دوستت دارم ؟





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: