فقط بگو چرا ؟
نوشته شده توسط : امین

 

 دفتر خاطراتم را دیگر می بندم
 از بس خاطراتم را مرور کردم
 ، سطر سطر و کلمه به کلمه از بر شدم
 دفتر خاطرات تو را بستم
 دیگر جای انتظار نیست
  خطی کشیده ام روی ستاره ی اقبال تو
 که از ابتدا هم هیچ ربطی به من نداشت
 باید زندگی رو به تو را تغییر دهم
 دیگر برایم زندگی فقط رو به تو نیست
 خوشی ها فقط با تو بودن نیست
 انگار باور کرده ام که در دنیا ی تو یک رهگذر بودم و هیچ
 رهگذری که فقط گناهش بی نگاهیست
 چقدر از نگاههای دیگران به جز تو متنفرم
 آدمها نگاه مرا می خواهند صاحب شوند
 نگاهی که یک عمر در یک نگاه حک شده و هیچ
 حالا در سکوت تلخم فرو رفته ام
 تا آخرین برگ خاطراتت را هم که صدای توست فراموش کنم
 اما همه را رها کردم
 ولی هنوز هنوز
 من مانده ام و یک
  ؟

http://dl.ninemusic.ir/music/artist/Shadmehr%20Aghili/Shadmehr%20Aghili%20-%20Alamate%20Soal%20%5B128%5D.mp3





:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: