دوست داشتن
نوشته شده توسط : امین

پدر 

چه واژه زیبایی 

دوست داشتنت عجیب دوست داشتنی است 

در میان این همه لجبازی دوست داشتنی موج میزند که هیچ جای زندگی ام دیده نمیشود. 

گاهی دلتنگی ، گاهی بی تابی، کاش این لجبازی ها یه جایی تموم میشد. 

نمیفهمم خودمو 

دلگیرم از همه و از خودم بیشتر 

وقتی بابا گفت بیا داخل دلم میخواست برم ولی این لجبازی لعنتی نذاشت ،نمیدونم فک میکنم حق دارم ولی بابا هم حق داره البته حق نداره این همه به این دختر بی شعور اهمیت بده 

من خیلی دوستش دارم و دلم میخواد آشتی کنم 

آشتی آشتی 

سخت خیلی سخت 

اون گند زده به زندگیمون ما باید زجر بکشیم 

عاشقتم بابایی  

خدایا کمکون کن دست از لجبازی هامون برداریم 

هیچ چیز بد تر از لجبازی نیست

 





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: