هرچیزی که نیاز دارم، امروز وارد زندگی ام می‌شود.
نوشته شده توسط : امین

جمله ی جالبی که نتیجه وبلاگ گردی امروزم بود

وقتی حرف از ملزومات و چیز هایی که نیاز داریم میشود همه فکر و ذهنمان به سمت ابزار و وسایلی که ممکن است در طول روز به آنها نیاز داشته باشیم میره ابزاری که روزانه بار ها و بار ها به آنها نیاز پیدا میکنیم و گاهی آنها را تهیه کرده و یا در لیست خرید کوتاه مدت و یا بلند مدت خود قرار داده ایم. 

اما گاهی ملزومات اشیاء فیزیکی نیستند کالا ها و وسایل نیستند ملزومات یک فرد گاهی یک نگاه خوب، افکار خوب ، لبخند های بجا ، خوش دلی ، خوش قلبی ، خوش رفتاری و ... است. ملزوماتی که شاید قبل از داشتن یک خانه عالی و یک ماشین شیک و یا یک همسر خوب و بچه های دوست داشتی به کار ما میآید . ملزوماتی که اگر آنها را نداشته باشیم هرگز نمیتوانیم  کسانی که داریم را در کنارمان نگه داریم و یا از وسایلی که داریم لذت ببریم 

شاید تلخ باشد ولی گاهی نمیتوانیم به جا حرفی را بزنیم و یا به جا سکوت کنیم و ملزومات ما یک سکوت و یا سخنی عالیست. 

بزرگی میگفت جملات تاکیدی هر کس  به گونه ای به او آموخته میشوند من این جمله را برای جمله تاکیدی امروزم برگزیدم (هرآرزو درستی که دارم و هر چیزی که نیاز دارم، امروز برآورده و یا وارد زندگی ام می‌شود)

بدون شک همین روز ها اتفاقات خوبی در زندگی ما رخ خواهد داد اتفاقاتی که هر روز خدا را برایشان شکر میگوییم . 

شاید از همین امروز و من خدا را برای تمام چیز هایی که به من داده و تمام چیز هایی که به من خواهد داد شکر میگذارم 

 





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: