دختر خودت باش
نوشته شده توسط : امین

امروز باز برا دومین بار شروع کردم کتاب دختر خودت باش خوندن !!!

میگه تو خودت و با دیگران مقایسه نکن (من واقعا زیاد خودمو با دیگران مقایسه نمیکنم ولی از آرزو هام فاصله گرفتم شاکیم بعضی وقتااااااااا)میگه انرژی مثبت هارو جذب کن (سعی منم تو این چند ماه انرژی مثبت بوده اما بعضی وقتا شک و تردید تو دلم راه خودشووباز میکنه و جاده دل منو میگیره و میاد میشینه برا خودش چای با هل دم میکنه و میخوام هواسشو پرت کنم و از جاده بندازمش سرازیری و بره سمت پرتگاه باز یه اتفاق یه نشونه مسقطیم براش میاره و چاشنی چای و هل دم کردش میکنه )

میگه کارهایی که باهاش آروم میشی و در نظر بگیر (من با آهنگ و قدم زدن ساعت 10 شب به بعد و یاد دوستان و کسایی که دوسشون دارم ،خاطره نویسی خوشحالم و حال دلم خوب میشه و از خانواده ام این کارا رو دوس ندارن و مسخره کردناشون شروع میشه یا پایه همراهیت نیستن)

حالا دوس دارم برا نویسنده اش بنویسم دلم به کدامین حرف خوش باشه !!!شعارهای کتاب یا همراه نشدن خانواده

امروز پیج اینستا هادی و باز کردم یکی از دوستاش کلی عکس با هادی و 1 کی دیگه گذاشته بود دلخوش به همین از دور تماشا کردن هادیم

یه آهنگ گذاشته بود خوشم آمدهر چی جستجو زدم کد برا پخش وبلاگ نبود متنشم زیباست


داد و بیدادم سی ایلوم تک سواری نی دیه 

شو گرهمون خونی خدا افتو دراری نی دیه 

دلم دلواپس روزل قشنگه 

دلم سی روزل خو چه تنگه 

دلم دلواپس روزل قشنگه 

دلم سی روزل خو چه تنگه 

همو روزل که دلل مهربون بی 

همه جا تار و تار و شو سهون بی 

همو روزل که دوری دو و نون بی 

که هر ده آدمی نه تا چپون بی 

همو روزل که دوری دو و نون بی 

که هر ده آدمی نه تا چپون بی 

همو روزل که قوری خول خولی بی 

نهار و شوم کره بی شل شلی بی 

دلوم سی روزل خش بونه کرده 

یه دنبا غم من ای دل لونه کرده 

خدایا کوچو غمخواری بجورم 

اگر مردم منه غربت بشورم


داد و بیدادم سی ایلوم تک سواری نی دیه 

شو گرهمون خونی خدا افتو دراری نی دیه 

شو گرهمون خونی خدا افتو دراری نی دیه 

ای زمستون کی ایروه دی باد سرما کشتمون 

آخ لاله و باوینه و فصل بهاری نی دیه 

آخی نی نی دیه... 

بنگ برنو بنگ ام یک نیوریسه دی ز کوه 

اسب و زین و برنو و شال قطاری نی دیه 

اسب منده بی سوار و خانطلایی نی دیه 

او کری که شاه ز ترسس بو فراری نی دیه 

آخی نی دیه... 

اسب منده بی سوار و خانطلایی نی دیه 

او کری که شاه ز ترسس بو فراری نی دیه

#یار

#رفیق

#دلتنگ

#دلتنگ روزگار خوش

#هادی





:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 16 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: