غصه نخور
نوشته شده توسط : امین

چشات و خسته کرد غصه ، بمیرم من برای تو
پاشو غصه نخور عشقم،بخند جونم فدای تو
ببین دارم میسوزم من ،نخور غصه گل نازم
توغصه بخوری من هم ،خودم رو زود میبازم
ببین هر قطره اشکت ،من ودیونه ام کرده
بمیرم من برای تو ،که قلب تو پراز درده
دیگه بسه تمومش کن، نریز اشک قربون چشمات
بهت قول داده بودم که ،نمیزارم تورو تنهات
نخور غصه که قلب من، داره از هم میپاشه
خدایا چرا عشق من، اینقدر غم توی چشماشه
نمیتونم ببینم من ،که عشقم میخوره غصه
یک عمری سوختم با درد،دیگه غصه برام بسه

 





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: