معنای حیات و زندگی
نوشته شده توسط : امین
_ خیلی عجیبه ولی امروز هم بارونی بود هوا . شدید در حد موش آب کشیده شدن . صبح امروز همه تعجب کردن چتر معروفم رو اوردم ، ولی خب سر ظهر شبهات برطرف شد . 

_ امروز انتخابات انجمن علمی بود و منم به عنوان شانس اول ورودی خودمون شرکت کردم . 22 نفر فقط برا رشته ما ثبت نام کرده بودن و بیشترین درصد مشارکت هم مال خودمون بود . اوضاع از کنترل خارج شد و شاید کادری که چیده بودم رای نیارن . ولی به خودم امیدوارم . 

_ اون درسی که نرفتم سر میان ترم ، استادش بهم گفت  کلشو میتونی پایان ترم بدی و میدم . 

_ از اتفاقات حائز اهمیت ، برگشتنم به اینستا بود . هدف داشتم از این کار و شاید جلو تر گفتم . 

_ یه رعد همین الان زد . 

_ یکی دیگه هم الان زد ( 2 دقیقه بعد )

_ چند روزی بود خیلی امیدوار بودم به همه چیز . آینده ، خودم . ولی الان یهو بهم ریختم . شاید برا خبر برگشت تحریم ها باشه . شایدم برا اینه که امروز خیلی خسته شدم . به ندرت ساعت 3 به بعد ناهار میخورم . امروز نزدیک 4 ناهار خوردم . برا انتخابات انجمن همش دانشگاه بودم .

_ حوصله ندارم بیشتر چیزی بگم . مغزم هم تعطیل شده . 





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 13 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: