√ 581
نوشته شده توسط : امین

فاجعه است این ، این ماه برای من ماه حروم کردن ترافیک بود ، یه تورنت 4.20 گیگی و یه تورنت 2.43 گیگی روی 85 و 90 درصد نفسشون بند اومده و مثل خر تو گل گیر کردن و خیال تکون خوردن هم ندارند ، چند روز پیشم از بغل یه دفتر مخابراتی رد میشدم گفتم بذار از اینجا سرویس بگیرم میدونستم حدود 8 گیگ از سرویسم مونده و حدود یک هفته هم از سرویسم دارم بعدش گفتم سرویس رزرو کنم بعدش که اومدم خونه چک کردم دیدم 8 گیگ و روزهای باقی مونده ام رو سوزونده بقیه زندگی هم همینطوری هست یه چیزایی رو تا یه جایی میرسونی بعدش گند میره توش یا یکی پیدا میشه که گند بزنه بهت کلا باید وصیت کنم روی سنگ قبرم بنویسن علی گندابی اهل گنداب با یکی زندگی گندیده:|





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: