مهارت "نه" گفتن...
نوشته شده توسط : امین

 

 چگونه "نه" بگوییم؟

 مهارت "نه" گفتن یکی از مهارت های جرات ورزی ست.

 اگر نگران هستید که چگونه "نه" بگویید،

 برای شروع بهتر است جملات زیر را تمرین کنید:

1. میشه چند لحظه بهم فرصت بدید؟

2. الان یه مقدار گرفتارم چطوره بعدا با هم صحبت کنیم؟

3. اجازه می دید یه مقدار در موردش فکر کنم،بعدا بهتون خبر میدم.

4. خیلی دوست دارم بهتون کمک کنم، ولی متاسفانه نمی تونم.

5. الان خودم لازمش دارم نمی تونم بهتون قول بدم.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: