دنیامو میدم برای خنده هات
نوشته شده توسط : امین

بشدت حالم بد بود ول خوبیش این خ پیگیرع تا حالمو خوب نکن نمیخاب ....

خ چیزا رو امشب گفتی ک شاید انتظار شنیدنشو نداشتم :)راست میگی این خ خوب ک بعد ۵ماه شایدم بیشتر ی دعوا جدی نداشتیم و همه چیز خوببودع:)

ب قول خودت خ آدما ت زندگیمون امدع رفتع ولی فرق داریم براهم^_^ 

از اون شب خوشگلمون 5ماع میگذرع :) چقد همع چی زود میگذرع الان تنها ارزویی ک میتونم برا امشب کنم این:

«خدا برام نگهت دارع»چون باتو شادم:)

ت همونی ک حالمو عوض کردی،ت همونی ک خندع رو برام منی کردی عشق و برام منی کردی دوس داشتنو نگران شدنو حتا دلتنگیو ....... همونی شدی ک ت بدترین شرایط حالمو خوب میکن بیشتراز خودم نگرانم :)همونی ک دلم ضعف میرع برا خنده هاش برای حرف زدناش برای صدا کردنش بغل کردناش ناز کشیدناش:)

این خوبع ک وقتی دلم میگیرع با فکرت همه چی درس میش

اینو میدونی ک ب خاطر دیدن ت ک شبامو صب میکنم:)ت نیمه کامل منی رفیق:)

#smne

#My_Heart





:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: