کنکاش!
نوشته شده توسط : امین

دقیق نمیدونم چرا همه چیو گفتم! شاید برای اینکه نزدیکترین آدما بهش در جریان باشن که اگه خدایی نکرده روزی اتفاقی افتاد قضاوت یکطرفه با مظلوم بازیاش نکنن! شاید برای اینکه این گنده دماغو بیشتر بشناسن. شاید روزی بتونن روش تاثیر مثبت بذارن و دست از خل بازیاش برداره. حتی نمیدونم یه روز از اینکه گفتم پشیمون میشم یا نه. فقط در مورد خودم یه چیزیو میدونم اینکه هیچوقت کاری نکردم که پشیمون بشم:) و همیشه تصمیمام و آینده نگری هام به لطف خدا درست بوده.

من اینجا دارم مینویسم تا خودم و خودشو بیشتر بشناسم.





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: