وقتی مادر تو خونه نیست
نوشته شده توسط : امین

وقتی مادر مریض می شود
تمام زندگی درد میکند
و من در این تنشهای میگرنی خودم که هیچ
خـــــدا را هم گم می کنم
سخت است زیستن با مردمی که زخمهایت را نمی فهمند
و لباس طبابت برای دوای دردت می پوشند
هر خیابان را به نام شهیدی کردند
جای مادرم کو؟؟؟؟
چرا خیابانی به مریم تعلق نگرفت؟
مگر غیر این است که مریم ها هر روز زجر بارداری میکشند ؟
خسته ام مادر
دارویت را من مینوشم
از مردمی که به خاطر نان قید خدا را هم میزنن کلافه ام
سجاده ات را پهن کن
امروز رو به ناکجا نماز گلایه اقامه میکنم

برای مادرم دعا کن که این روزها سخت مریض است و من عجیب درگیر اووووو...





:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 11 مرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: